پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204117
امتداد ديوار مهرباني به فارسان رسيد
تاریخ انتشار : 1394/10/29 14:42:52
نمایش : 1213
ديوار مهرباني که مدتي است خشت خشت آن در جاي جاي ايران اسلامي بالا مي رود، اين بار در فارسان توسط دانش آموزان دبستان سميه فارسان بنا نهاده شده و شهروندان اين شهر با استقبالي چشمگير، در فصل سرد زمستان ميزبان اين حرکت فرهنگي خيرخواهانه شدند.
 به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،"ديوار مهرباني" که مردم در آن مي توانند لباس هايي را که نياز ندارند با ديگران به اشتراک بگذارند، در حال گسترش در سراسر کشور است.

پيام اين ديوار ساده است: اگر نياز داري بردار و اگر نياز نداري بذار. اين شعاري است که روي چند رخت آويز و قلاب وصل شده روي ديوار نوشته شده است.

کلبه ‌هاي مهرباني در حقيقت با هدف ساماندهي کمک‌ هاي مردمي و آغاز مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي با محوريت مردم احداث مي شود.

در اين کلبه ها مردم پوشاک و غذا براي نيازمندان قرار مي دهند و در حقيقت يک لقمه مهرباني را به دست نيازمندان مي رسانند.

اميدواريم همه شهرونداني که دغدغه جوانان آسيب ديده و اقشار نيازمند را در سر دارند براي کمک در چنين طرح هايي همکاري داشته باشند.

کلبه هاي مهرباني داراي سه بخش کتاب، خوراک و پوشاک هستند و افراد نيازمند مي توانند از امکانات آن در قالب وسايل و غذاي اهدا شده از سوي شهروندان و ... استفاده کنند.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html